دستگاه بخور آب، جوانساز پوست

دستگاه بخور

یکی از مهمترین عوامل چروک پوستی، کاهش میزان رطوبت آن است. به مرور زمان و با افزایش سن، پوست انسان پروتئین و رطوبت خود را از دست می دهد به همین خاطر است که بسیاری از پزشکان و متخصصان پوست و زیبایی استفاده از کرم های مرطوب کننده و همچنین نوشیدن آب را پیشنهاد می دهند. اما این روشها کافی نیست شما باید از خشک شدن پوست نیز جلوگیری کنید.

هیدراته کردن پوست با دستگاه بخور

استفاده از دستگاه بخور آب، یکی از روشهای بسیار مؤثر بخصوص در فصول سرد و خشک سال است که در این ایام پوست بیشتر در معرض آسیب و خشک شدن قرار می گیرد. حتی اگر در سنین جوانی نیز باشید. عدم مراقبت از پوست و عدم آبرسانی کافی به آن باعث بوجود آمدن خطوط ریز و عمیق می شود. بنابراین دقت داشته باشید که باید از سنین پایین و در ایام جوانی سلامت پوست را حفظ کرده ت ادر سنین بالاتر با زحمت کمتر و احتمال بیشتری از انواع محصولات جوانساز استفاده کنید.

مزایای استفاده از دستگاه بخور

دستگاه بخور در برندهای مختلف وجود دارد که علاوه بر اینکه باعث پاکسازی پوست می شود مانع خشکی پوست نیز شده و مانند یک کرم هیدراته عمل می کند. تغذیه کافی سلولها، کمک به از بین بردن سلولهای مرده پوست باعث جذب بهتر انواع کرم های ویتامینه و مغذی پوست می گردد.

شما همچنین می توانید برای جلوگیری از ابتلا به انواع بیماریهای مسری در فصول خشک سال نیز از انواع دستگاه بخور استفاده کنید.

دستگاه بخور برای تنفس

علاوه بر بخور برای صورت که طراحی و سری متفاوتی دارد که می تواند بخور را مستقیم به صورت برنساند شما می توانید از انواع دستگاه بخور در ابعاد متفاوت و با کارایی مختلف نیز استفاده کنید. این نوع دستگاه ها عموما بصورت رومیزی با مخزن آب 2 تا 4 لیتری هستند که در فصول سرد و گرم سال مورد استفاده قرار میگیرند. همچنین انواع دستگاه بخور سرد و گرم نیز وجود دارد که بنا به نوع نیاز و علاقمندی می تواند تهیه شود.